روز نوشت

گربه

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ق.ظ

خونه ما طبقه اول از یک ساختمون شخصی سازه. لبه بالکن خونه مون به دیوار همسایه خیلی نزدیکه و گربه ها به راحتی می تونند از روش بپرند و بیان توی خونه!!... پارسال یک گربه ای بود که همه اش می اومد و می رفت زیر تخت من و توی اتاقم می چرخید و من رو می ترسوند، امسال از این گربه خبری نیست و به جاش یه گربه ی سیاه و لاغر دور و بر خونه می چرخه... من هر شب تمام وسایل خوراکی رو جمع می کنم تا اگه گربه ای به خونه اومد چیزی دم دستش نباشه... 

دیشب موقع شام این گربه سیاهه ی بدترکیب اومد روی بالکن، مرتب داشت میو میو می کرد و سعی می کرد بیاد توی خونه اما من نذاشتم و بالاخره رفت، آخه غذایی که داشتیم هم به دردش نمی خورد که! کشکی بادمجون داشتیم! خلاصه که رفت و شب من بعد از این که کارهام رو تموم کردم رفتم خوابیدم و یادم رفت مثل هر شب آشپزخونه رو چک کنم!...

نزدیک های صبح با صدای خش خش نایلون از خواب بیدار شدم، بعد از چند ثانیه متوجه شدم که این خش خش ها فقط از دست گربه ها برمیاد، بنابراین به سرعت بلند شدم و رفتم طرف آشپزخونه... وقتی رسیدم دو تا گربه رو دیدم که از پنجره بالکن به بیرون پریدند، بعد آشپزخونه رو دیدم!... دیشب یه بسته از نون باگت های کوچیک خریده بودم و متاسفانه اون رو روی کابینت جا گذاشته بودم و گربه های عزیز کیسه اش رو پاره کرده بودند و یه خورده از سر سه تا باگت رو خورده بودند و این ور اون ور پرتش کرده بودند.... اول از همه پنجره رو بستم و بعد ریخت و پاش ها رو جمع کردم و داشتم می رفتم که دیدم گربه ها دو سه تا بیسکویتی که کنار کیفم گذاشته بودم رو هم گاز گازی کردند و هر کدوم رو یه گوشه ای انداخته اند... البته بیسکویت ها رو توی کیسه پلاستیکی گذاشته بودم ولی گربه ها مثل دو تا دزد دیوونه ی گرسنه همه چی رو تار و مار کرده بودند... یاد گرگ ها افتادم که چند تا گوسفند رو می کشن و فکر می کنند که می تونند همه اش رو بخورند اما فقط بیخودی خسارت می زنند و آخرسر هم فرار می کنند....

اینها رو که جمع کردم و اومدم دیگه خوابم هم پریده بود.... 

باید یه جوری جلوی این گربه ها رو بگیرم!... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۱
فاطمه ش ف

نظرات  (۲)

من از گربه خیلی بدم میاد اصلن چندشم میشه :((
مخصوصن این که سیاه و لاغر مردنی هم باشه 
پاسخ:
والا من از گربه بدم نمی اومد اما این گربه خیلی بی ریخته، سیاهه اما چند تا رنگ هم قاتیشه و لاغر هم هست... خیلی پرروووئه..... همه اش جلوی پنجره است و میو میو می کنه
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۲ آیات نورانی
سلام,
آرامش>دوستی>مهربانی
آیا وکیلم؟
پاسخ:
انشالله بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی