روز نوشت

کم خونی

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۰۳ ب.ظ

امروز اومدم که بگم هیچ مشکل مغزی برای ضعف هایی که این اواخر داشتم ندارم، رفتم ام آر آی و نوار مغزی و نتیجه این شد که همه عوارضی که الان احساس می کنم ناشی از کم خونیه... به هر حال این بهتر از خیلی چیزهای دیگه است، هرچند این وضعیتی که من دارم هم خیلی سخته و نمی دونم چطوری باید خون بدنم رو زیاد کنم، چون از فقر آهن نیست، پارسال آزمایش داده بودم.... ولی امسال دیدم هموگلوبینم پایینه

....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۷
فاطمه ش ف

نظرات  (۱)

۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۶:۵۴ صحبتِ جانانه
مراقب خود باشید:)
پاسخ:
سعی می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی