روز نوشت

چشم

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ب.ظ

خیلی عجیبه که چشم آدم در عرض یکی دو هفته یا یک ماه ضعیف بشه! والا به خدا باورم نمیشد! همین شب های قدر بود که احساس کردم چشمام مشکل پیدا کرده، اون شب ها بود که چشمام شروع کرد به سرخ شدن و درد کردن، از روز بعدش هم کم کم همون چشمی که درد می کرد یکهویی تار شد، بعد رفتم دکتر و گفتم که چند روزیه اینطوری شده و گفتم که بعضی وقت ها بهتره و بعضی وقت ها بدتر.... گفتم که بعضی وقت ها دیدم تار میشه و بعضی وقت ها خوب میشه،... اما می دونید دکتر چی گفت؟... خندید و گفت که چشم که باتری نیست که بعضی وقت ها ضعیف بشه بعد خوب بشه؛ چشم یا ضعیف هست و یا نیست! تمام... و چشم چپ تو ضعیفه... بعدش گفت که هر وقت که احساس کردی اذیت میشی بیا برات عینک بنویسم تا بری حالش رو ببری... هههه هههه

خلاصه... دیروز و پریروز چشمام تار بود ولی امروز بهتره، هرچند که احساس می کنم یه پرده سفید توری جلوی چشم چپم هست که گاهی وقت ها زیاده و گاهی وقت ها کم... خب یه چشمم ضعیف شده فقط... ای کاش یه راهی برای تقویت دید وجود داشت... شاید هم تقصیر این گوشی در پیتی من هست که با نورهای مسخره اش چشمام رو کور می کنه، آخه یه مدت قبل از ماه رمضون گیر داده بودم به یکی از گیم های اینترنتی که خیلی چشمام رو خسته می کرد... 

هرکی خربزه می خوره پای لرزش هم می شینه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۵
فاطمه ش ف

نظرات  (۱)

۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۳ آیات نورانی
سلام,
ان شاءالله که بیماری تان درمان شود.
یه سرچ بزنید از مطالب آیت الله ضیایی برای مشکل تون استفاده کنید.
__________________
پاسخی برای نظرتان نگاشتم, امیدوارم مورد قبول افتد...
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون - حتما از مطالبی که گفتید استفاده میکنم.. شما هم برایم دعا کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی