روز نوشت

تفاوت آینه با عکس

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

من یک تجربه عجیب توی زندگیم دارم، شاید گفتنش نه تنها ضرورتی نداشته باشه بلکه بی مورد هم باشه! به هر حال این تجربه چیزیه که احتمالا مختصه خودمه!... شاید هم فقط یک جور حس و توهمه... 

موضوع اینه که من خودم رو توی آینه به شکلی می بینم ولی در عکس ها به شکل دیگه!... عکس هایی که مربوط به منه خیلی زشت تر از اون چیزیه که توی آینه می بینم، البته خب این ربطی به خوش عکس یا بد عکس بودن من نداره. موضوع اینه که من توی آینه نقص های چهره ی خودم رو نمی بینم اما توی عکس ها به وضوح می بینمشون، شاید هم به همین دلیله که از عکس گرفتن خوشم نمیاد.... 

البته خب این حس عجیب و غریب شاید ریشه در درون من داشته باشه چون من شب ها وقتی می خوام بخوام یا موقعی که تنهام و حتی توی خواب هام اکثرا خودم رو یک پسر می بینم،... عجیبه والا، مثلا اگه شب به خاطر سر درد بخوام روسری ببندم با خودم احساس می کنم که کار عجیبیه که یک پسر روسری ببنده و واقعا خنده داره که من دارم روسری می بندم!!!

شاید اگه دو دهه دیرتر به دنیا اومده بودم با مفاهیم عجیب تغییر جنسیتی بیشتر آشنا بودم و احتمالا دست به همچین کاری می زدم، اما خب این اختلال در دختر یا پسر بودن من خیلی مشهود نیست و من فقط در مواقع خاصی احساس مرد بودن می کنم و در بیشتر مواقع احساسم با اون چیزی که هستم مطابقت داره...

خب به هر حال مسئله جنسیت زیاد برام مهم نیست اما تفاوت شخصی که توی عکس هاست با اونی که توی آیینه می بینم برام خوشایند نیست چون دوست دارم همه من رو اونجوری ببینند که خودم می بینم، یعنی زیباتر و جوون تر....!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۴
فاطمه ش ف

نظرات  (۴)

۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۷ مسافر غریب
هه هه عججججججججججججبببببببب
والا از اونجایی که به عکسامون نگاه میکنم اون سفر دونفره که داشتیم خیلی هم خوکشلی تا گور شود چشم برادرانی که بخوان نگاه چپ بهت بندازن با خودم طرفم گفته باشم گلم ...

پاسخ:
سلام
خدا رو شکر که تو رو دارم دوست جونی
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۴ صادق سعدی پور
سلام
خیلی ممنون از حضور و در خواست شما
طبق در خواست شما آهنگ ماشاء الله قرار داده شد
لطفا بیایید و دانلود کنید 
نظر فراموش نشه
پاسخ:
سلام
از لطفتت ممنونم


۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۴ آیات نورانی
سلام,

گناهان را دور بزنید!

وَاَسْئَلُکَ الاَْمانَ یَوْمَ یُعْرَفُ الْمُجْرِمُونَ
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۵ رضا فاطمی
این پست خیلی جالب بود برام...
ممنون ..
پاسخ:
خوشحالم که خوشتون اومده... من دیگه رو دربایستی ندارم و هرچی که دلم می خواد و حس می کنم رو می نویسم، در واقع من در اینجا خیلی بی پیرایه تر از بیرونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی