روز نوشت

معجونی از گرما و سردرد!!!!

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ق.ظ

دو شبه که به خاطر گرمای هوا نتونستم بخوابم، فقط بعد از اذان صبح که یه کم هوا خنک تر شده خوابم برده... خب ما بچه تبریزی ها، خصوصا بچه های قدیمی تر مثل من به هوا و بادهای خنک این شهر عادت کرده بودیم و هنوز نمی تونیم گرمای هوا رو باور کنیم... 

سر و ته تابستون های ما دو ماه بود که اون هم با بادهای خنکی که می وزید خیلی دلچسب می شد و من عاشق تابستون های شهرمون بودم... هیچ کجای ایران (تا جایی که من می دونم) بادهای تبریز رو نداشت!

القصه این شد که ما نیازی به کولر نداشتیم و الان هم کولر نداریم، اما این واقعیت رو که بدون کولر از پا می افتیم رو در این دو سه روزه فهمیدم و به عینه درک کردم!! 

دمای هوا 40 درجه بود.... تمام این شرایط باعث گرمازدگی من شد، این گرمازدگی وقتی با ناراحتی هایی که از قبل داشتم (سینوزیت و میگرن) مخلوط شد، معجونی شد که نمی شد با وجودش باز هم روزه گرفت... 

امسال خوب شروع کرده بودم و فکر می کردم می تونم تا آخرش روزه بگیرم اما فعلا که فقط چشمم به آسمون و دستم به دعاست که شاید هوا خنک تر بشه و حال من هم خوب بشه تا بتونم قبل از این که رمضون تموم بشه باز هم روزه بگیرم...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
فاطمه ش ف

نظرات  (۴)

۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۹:۵۹ تبلیغات اینترنتی

باسلام ودرود خدمت شما دوست گرامی

وبلاگ خیلی جالب وزیبایی دارید از خداوند متعال برایتان موفقیت همیشگی آرزومندیم

بنده یک سایت در زمینه تبلیغات اینترنتی ونیازمندیهای اینترنتی دارم وازشما دعوت میکنیم به سایت تبلیغات اینترنتی ما مراجعه کنید وماراخوشحال کنید همچنین در این سایت می توانید تبلیغات ونیازمندیهای خودتان را به صورت کاملا رایگان  وتبلیغات رایگان ثبت کنید.

ازشما درخواست میکنیم اگه امکان پذیراست لینک سایت ما هم در وبلاگ خیلی زیبا وقشنگ تون در قسمت پیوندها ولینک دوستان ثبت کنید تا کاربران عزیز باسایت تبلیغات ونیازمندیهای اینترنتی آشناشوند

عنوان لینک : تبلیغات اینترنتی

لینک : http://niazgoo.com/index.php

تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی رایگان سایت تبلیغات اینترنتی درج آگهی رایگان درج آگهی رایگان در اینترنت درج آگهی رایگان اینترنتی

پاسخ:
حتما
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۶ آیات نورانی
پاسخ پرسشی که در وبلاگ پرسیده بودید:
سلام،
پیمودن راه به سمت هدف الهی، در هر سه شاخص ذکر شده اعم از ایمان، هجرت و جهاد؛ دارای مراتبی است.
ایمان از صفر شروع می شود تا صد، همینطور هجرت و جهاد. این مراحل به تناسب درک و ظرفیت درونی افراد کم یا زیاد می شود که تلاش بیشتر در این راه، مراحل جدیدی پیش روی ما قرار می دهد. قدم صفر برای این سه شاخص، ایمان ابتدایی به خداوند، هجرت از گذشته بی تفاوت نسبت مسائل و جهاد با نفس در اعمال روزمره است.

وقتی پا در این مسیر گذاشتید به طور حتم موانع به راحتی از جلو پای شما برداشته نمی شوند، شیاطین و نفس اماره ساکت نخواهند نشست و شما کم کم دچار تحلیل قوا می شود و نیاز به پناه گاه و یاری کننده دارید تا از پیمایش این مسیر مأیوس و دلزده نشوید. اهل بیت (ع) بهترین منازل وقوف ما در این جاده پر پیچ و خطر هستند. اگر به غیر از این ذوات مقدسه پناه دهنده شویم مطمئنا ضربات مهلکی دریافت خواهیم کرد که انتهایش عرفان های کاذب و شخص پرستی ست.

طی طریق سالک در مسیر سلوک الی الله بدون هادی و یاور مقصدی جز سقوط و هلاکت در نفسانیت نخواهد داشت.
پاسخ:
بسیار عالی... 
۱۳ تیر ۹۴ ، ۲۱:۴۹ صادق سعدی پور
سلام
ممنون از حضورتون
وبلاگ تون معرکه است
خب هرکس یه سلیقه ای داره دیگه
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۰ مسافر غریب
سلام سلام من آمدم سلام گفتن و بلدم .........
قالب وبلاگ و عوض کردم دوباره بیا امتحان کن ببین بازم برای ارسال نظر مشکلی هست یا نه ؟
خداییش امسال ماه رمضون و خدا باید ثواب روزه داری و چندین برابر حساب کنه با این گرمای طاقت فرسا !!!!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
خوش آمدیییی... خوش آااامـــدیییی
...
فکر کنم مشکل از سایته باشه چون باز هم نشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی