روز نوشت

رمضان و گرما

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ق.ظ

هوای گرم و ماه رمضان امسال دست به دست هم دادند تا تیر ماه رو برامون سخت کنند، اما این فقط ظاهر قضیه است چرا که این ماه بهترین ماه خداست، من تا سال گذشته باورم نشده بود که خدا در این ماه شیطان رو در بند می کنه، این رو سال گذشته فهمیدم چون تا قبل از ماه رمضان هر کاری که دوست داشتم انجام می دادم ولی به طور غیرارادی و به شکلی عجیب در این ماه حسی نسبت به رفتن توی بیراهه ها نداشتم، حتی فکر می کردم که تغییر کردم اما به محض این که ماه رمضان تموم شد من همون آدم قبلی شدم.

جان من یه وقت فکر نکنید که من زیادی گناهکارم و یا گناهانم بزرگ بوده، نه! درسته که تمام گناهانی که انجام می دهیم یه جور جسارت به درگاه الهی و مایه شرمساریه اما خب به هر حال... نمی دونم در مورد گناهانم چیزی بگم چون اقرار به گناه در دین ما جایز نیست...

بعضی چیزها رو باید بدون این که ببینی باور کنی، اگه روی حس هات کار کنی قوی میشن و می تونی بعضی چیزها رو تشخیص بدی...

سر و ته این نوشته ام این بود که: هر چی که در قرآن اومده درسته و ماه رمضون یه ماه بخصوصه.... ماه نزول قرآن... خدا یک عالمه فرصت برای خوب بودن به ما داده خصوصا در این ماه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
فاطمه ش ف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی